Beoordelingen van World of Ribs Dronten

Recente recensies

4.0
Tjalle
28 november 2021
Maarten
10 november 2021

Snelle leveren, eten was super!

Marion
6 november 2021

Afgesproken dat de bestelling om 18:00 uur bezorgd zou worden. Om 17:08 uur kreeg ik al een email dat mijn bestelling onderweg was. Ze hebben het bezorgd iets na 18:00 uur. Eten was lauw. Jammer, smaak was wel goed. Ik vraag mij dan toch af, zijn ze 50 minuten onderweg geweest?

Marcel
3 oktober 2021

Zeer smaakvolle smoked jalapeño ribs. Niet zo pittig als ik had verwacht maar evengoed erg lekker. Zat ook zeer veel mals vlees op de botten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ron van der Rijt
26 augustus 2021

Ábsoluut lekkere ribs!! En ik mag zeggen dat ik best kritisch kan zijn als het om ribs gaat. Ook de frietjes erg lekker. Op onze vraag extra goed ingepakt daar we zo'n 17km verderop in een vakantiepark zaten, nou was prima geregeld...

Sjoerd
26 augustus 2021

Heerlijk mals vlees en de patat was perfect krokant!

Wieringa
29 juli 2021

Super vriendelijk personeel. Zowel de vrouw aan de telefoon als de bezorger. Eten werd echt heel warm bezorgd Spareribs met flink vlees eraan en ruim voldoende. Ook br. Hamburger was super

Natasja
18 juli 2021

Had rare gevraagd, kreeg medium / well done en extra saus zat er niet bij

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Daphne
11 juli 2021

Een deel van de spareribs was helaas nog niet gaar en de friet was lauw. Wel een snelle en nette bezorging.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

J H Seijerlin
6 juli 2021

Om 19:30 besteld, om 21:17 bezorgd, belachelijk!!!!

Reactie van World of Ribs

Beste heer Sijerlin, excuus voor het late tijdstip van de levering van uw bestelling. Voorheen heeft u uw bestelling altijd op tijd geleverd gekregen. Dat het deze keer aan de late kant is geleverd, komt door het aantal bestellingen op deze dag. Het werd extreem druk en daar hadden wij niet op gerekend. Daarbij waren bijna alle bestellingen buiten Dronten, wat een grote druk legt op onze beide chauffeurs.

Erick
25 juni 2021

Heel goede

Maureen
12 juni 2021

Spareribs was een beetje aangebrand dat is tip

CC
23 mei 2021

Helaas zaten er in 2 gerechten elk een haar en smaakte de kapsalon naar zeep/parfum. Meestal zijn we heel tevreden, maar vandaag viel het jammer genoeg erg tegen..

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rengerink
16 mei 2021

Heerlijk gegeten

Dennie
15 mei 2021
Ontevreden klant
12 mei 2021

Spareribs kurkdroog, wraps waarschijnlijk gevuld met kip van overblijfsel van vorige dag..en net als de vorige keren, kwam de bestelling pas na 1,5 uur... 3 X geprobeerd..nooit meer De prijs die men durft te vragen.... schandalig! Paar garnaaltjes beetje friet bijna 20 euro.... helemaal klaar mee met dit bedrijf

Opgelicht
6 mei 2021

Grootste oplichters die er bestaan. Ik ontvang eten wat ik niet heb besteld en als ik ze bel krijg ik nog een grote mond ook aan de telefoon. Verschrikkelijk! Wij gaan er nooit meer bestellen!

Renata
6 mei 2021

Bestelling kwam dik half uur later dan in mail stond, maar het eten was het wachten waard... gaan zeker nog bestellen

Gerjan de Boer
5 mei 2021

Al meerdere malen besteld en verschillende maaltijden gehad, eten ziet er goed uit en smaakt heerlijk. Bezorging is goed!

danny roth
2 mei 2021

17.50 besteld om 1900 gebeld ja zou 19,10 bezorgd worden maar redden we niet word 19,30 en vervolgens 19.55 komen bezorgen en dan ook niet eens compleet in het verleden ook al vaker wat gehad krijg niet het idee dat ze ook echt wat met klachten doen! erg jammer

HV
30 april 2021

Verrukkelijke Spare-Ribs, veel vlees

M.
26 april 2021

Bij de entrecote geen saus gekregen. Vlees heeft een wat merkwaardige smaak maar wel ok. Op tijd bezorgd.

R.
26 april 2021

Zowel de spareribs als de kapsalon vielen helaas erg tegen. De spareribs waren droog en de kapsalon zat veel teveel kruiden op. Erg jammer!

Erick
18 april 2021

Geen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Maureen
10 april 2021

Was heerlijk

Bert mulder
3 april 2021

Heerlijk gegeten, zeer snel bezorgd,voldoende eten,voor herhaling vatbaar

Biwie
29 maart 2021

Voor het eerst bestelt ondanks de nodige niet zo beste recensies. Maar het was echt lekker de ribs waren twee verschillende en dat was duidelijk te proeven. Patat was echt heerlijk. Salade was lekker en ik had broccoli met kaassaus en dat was echt goed heet en heerlijk. Stokbrood met kruidenboter was lekker maar niet heel bijzonder maar daar ging het ook niet om. Kortom wij vonden het zeer geslaagd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Gerjan de Boer
25 maart 2021

Goed voor mekaar , goede service

Doreen
18 maart 2021

Droge spareribs, viel erg tegen

M. Yntema
5 maart 2021

Altijd goed!!

Schuttevaer
27 februari 2021

Het geheel viel erg tegen. Voornamelijk doordat er een uur te laat bezorgd wordt. Niet ideaal met kinderen die honger hebben. Enige dat je te horen krijgt als je na een half uur belt. “Nee meneer uw bestelling is net klaar en vertrekt nu ja het is erg druk nu hihi”. Planning en inleving zou helpen. En er dan voor zorgen dat een bestelling snel op z’n bestemming is met gepaste excuses.

De roon
25 februari 2021

De hoeveelheid was prima alleen de patat was teveel door gebakken .. de bezorg tijd was wat lang

Piet
24 februari 2021

De ribs waren smakelijk, maar niet veel verschil te proeven tussen de verschillende 'smaken' . De bezorging duurde lang en ons drankje was vergeten. Volgende keer beter!

Pim
23 februari 2021

Dit was geen succes en niet voor herhaling vatbaar. Vast overmacht, maar eten was 1 uur later dan de aangegeven tijd ( best onhandig met kind). Eten was niet warm en de patat slap. Daarnaast miste we een portie spareribs die we wel besteld en betaald hadden. We krijgen het geld van de niet geleverde spareribs terug goed opgelost.

Roorda
15 februari 2021

50 minuten latere bezorger dan gewenst, na een statusupdate dat ze onderweg waren, duurde het nog ruim een half uur. Vermoedelijk was het eten op de aangegeven tijd klaar, maar niet bezorgd. Mijn eten was dan ook koud. Spareribs waren vond ik droog. Ik had de koude saus ook echt nodig om het weg te krijgen. Dit was een vorige keer toen ik spareribs bestelde een stuk beter voor elkaar. De 1 ster waardering vind ik (voor deze bestelling) al aan de hoge kant.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dennie
9 februari 2021

Was erg lekker alleen de friet was koud

Judith
24 januari 2021

Ze geven keurig aan hoelaat ze komen en dit maken ze ook waar niets op aan te merken. Kwaliteit van de spareribs vind ik ondermaats, droog vlees. Spareribs van de World of ribs zou je toch vlees van het bot moeten laten glijden? Zou er niet opnieuw bestellen.

ferenc
15 januari 2021

prima verzorgd aardige bezorger die het adres moeilijk kon vinden maar dat is voor iedereen zo die het hier niet kent dikke duim.

Tim
19 december 2020

Spareribs waren heerlijk. Helaas was de Angus burger minder dan normaal belegd en zonder de vermelde Ierse cheddar. Tevens was de bestelling 45 min te laat. Normaal hebben nooit van deze problemen en is alles altijd goed en op tijd. Kregen wel extraatjes door de late bezorging

Henk Blokzijl
13 december 2020

Meer gegaard zou beter zijn

Dunnik
4 december 2020

Helaas deze keer niet helemaal te vrede. De bezorger was te laat, bood netjes zijn excuus. Alleen al het patat was koud. De ribs waren dit keer wat droog.

Gup
2 december 2020

We hadden 2 porties spare ribs, en beide waren gortdroog. Heel zonde, mijn man had zelfs een wat dikker gedeelte wat rauw was. Dit was voor ons de laatste keer world of ribs. Volgende keer gaan we naar de chinees

melvin
15 november 2020

Optijd en warm geleverd. De kapsalon smaakte goed, alleen miste we het vlees. Dit was erg minimaal aanwezig. Contact opgenomen en de "klacht " aangegeven. Er zou 200 gr op de kapsalon moeten zitten.. wij betwijfelen of dit op onze kapsalon heeft gezeten. Mocht het wel op de kapsalon hebben gezeten is het erg uit verhouding.

Maaike
14 november 2020

2x kogelbiefstuk besteld, 1 was net iets te rood en de ander was zo goed als well done. Gelukkig was de smaak lekker en de frietjes zijn super!! Lekker knapperig.

Ria Bron
6 november 2020

Het eten kwam 20 minuten later dan aangegeven. Op zich niet zo erg maar de spareribs waren niet gaar. Er jammer er moest behoorlijk gekauwd worden. De smaak was goed. De hoeveelheid was genoeg.

Kraaikamp
31 oktober 2020

Zo tevreden als wij de 1e keer waren over de prijs kwaliteit verhouding zo teleurstellend was de 2e bezorging. De kwaliteit van de zoete spareribs is nog steeds prima echter de hoeveelheid (portie) beduidend kleiner en gezien de prijs niet in verhouding. De bezorging was keurig op tijd.

Dennie
29 oktober 2020
Kraaikamp
16 oktober 2020

Keurig verzorgt, prijs kwaliteitsverhouding is goed.

Nathalie
11 oktober 2020

Vlees was taai, smaak was matig en de spareribs waren te dik. Ik zou hier niet meer gaan bestellen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lekker
11 oktober 2020
Monique
1 oktober 2020
Natasja
7 september 2020

Ze waren iets vergeten maar nadat ik had gebeld is dat alsnog na-bezorgd met als extra een paar lolly's.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kregting
24 augustus 2020

De spatiëring waren erg “ laf” Weinig van de honing en knoflook geproefd Jammer . De hoeveelheid was zeker goed.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Fred
15 augustus 2020

Het was snel geleverd, vond het te duur voor gerookte spareribs, ik neem ze niet weer maar volgende x maar weer gewone die waren wel heel lekker.

Kaspers
10 augustus 2020

Voor de prijs mag wel meer kwaliteit geleverd worden. Het eten had nu het niveau van een matige snackbar

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Melvin van Dijk
23 juni 2020

De kwaliteit van het eten is prima, echter vind ik de zoete spareribs niet smaakvol genoeg. Het vlees is erg mals, maar de smaak is slap.

Jan Willem
14 juni 2020

Echte mega grote hamburgers. De lekkerste van Dronten.

John
12 mei 2020

Helaas bestelling maar half geleverd en veels te laat. Daarna nog heel lang gewacht tot bestelling compleet was. Patat was koud en hard, meer korst dan patat . Spareribs flauw van smaak. We vinden het heel jammer dat het zo gegaan is.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Van leeuwen
11 mei 2020

Eten was heerlijk. Helaas waren ze 1 blikje drinken vergeten. Nog geprobeert te bellen maar helaas geen gehoor. Jammer maar voor de rest top

Cindy
5 mei 2020

2 uur moeten wachten op eten!! Verleden jaar ook hetzelfde liedje qua bezorging, ook heel lang moeten wachten. Nu toch maar weer een x geprobeerd maar nu was t echt de laatste x , nooit meer world of ribs iig.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Munnikes
3 mei 2020

Prima gemarineerde spareribs, erg mals en voldoende. Lekker gegeten.

Barry
28 april 2020

Helaas is het deze keer niet goed bevallen, Patat was lauw/koud, de spareribs waren niet sappig, eerder droog en pezig/stug. Bezorging was vriendelijk en op de afgesproken tijd bezorgd. Hopelijk zal het een volgende keer beter zijn.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ilse
26 april 2020

Afgelopen zaterdag eten besteld, bij aankomst bleek de helft van de bestelling er niet te zijn (patat, stokbrood) na een telefoontje dit alsnog ontvangen maar wel bijna een half uur later, ook was het vlees veel te pittig en erg taai, zelfs het stokbrood hebben wij niet op gegeten, omdat het niet te kauwen was (taai) Veel betaald voor een slechte kwaliteit.. erg jammer!

Joyce
17 april 2020

Wij hebben ribs en biefstuk besteld als cadeau voor mijn jarige vader en mijn moeder, omdat samen vieren niet kon vanwege covid-19. Ze waren erg verrast en hebben heerlijk gegeten. We hebben de foto's gezien en de porties zagen er goed uit. Vanwege de verjaardag met een versierde tas vol felicitaties van World of Ribs en een toetje van het huis. Wat ontzettend leuk! Dank jullie wel

Jos
5 april 2020
Joey
30 maart 2020

Ribs waren erg goed. Mals met een goede bite en een lekkere marinade. De patat....slap en volledig koud. Bezorging was snel, correct en vriendelijk. Gaan zeker nog eens bestellen, hopen dat de patat dan ook goed is😁

Oussoren
29 maart 2020

Eten was een uur te vroeg, toen we dit aangaven werd er gezegd : dan heeft u het maar vast. Patat was koud, stokbrood keihard.. daar kon je letterlijk iemand zijn hersens mee inslaan! De spareribs waren niet lekker. Vielen wel van het bot, maar was net stoofvlees. Voor deze prijzen verwacht je echt wat anders! Voor ons nooit meer world of ribs.

Eline
23 maart 2020

Goede service online en via de telefoon. Het eten wordt snel gebracht en smaakt heerlijk! Wat een kwaliteit! De spareribs zijn om je vingers bij af te likken.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

A & I
12 maart 2020

Heerlijk gegeten. Snel en warm gebracht

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Daniëlle
10 maart 2020

Bezorging was goed en op tijd. De spareribs waren lekker, de patat daarin tegen was vies slap en half gebakken. Dit zijn we niet gewend van World of ribs, normaal gesproken is de patat lekker krokant gebakken.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Astrid
3 maart 2020

Weer perfect gegeten. Top kwaliteit en top bezorging!!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Winter
2 maart 2020

Patat was slap, coleslaw ook niets bijzonders. De spare ribs lijken wel gekookt ipv op een barbecue. Veel te slap. Echt niet lekker. Voor ons geen tweede keer meer. De tiramusu was bevroren dus ook niet vers.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Andrea
6 februari 2020

Helaas miste de saus bij de hotwings, jammer want het is vaak lekker!

R. Stark
4 januari 2020

Heerlijke spareribs en patat Snelle bezorging Tot een volgende keer!

Jan Willem
30 december 2020

Ben erg blij met het hamburger menu, snel bezorgd inclusief tandenstoker! Als je er om vraagt word alles geleverd in papier ipv plastic, helemaal super. Goede service.

Bert
15 december 2019

Portie spareribs meer dan genoeg. Kwaliteit ook goed. Ook de kapsalons waren erg goed

Astrid
8 december 2019

Perfecte ribbs, goede prijs/kwaliteit verhouding. Bezorging op afgesproken tijd. Klein puntje ter verbetering: 1 eindstuk ribbs was te hard gegaard en daardoor droog en taai.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jeroen
17 november 2019

Prima van smaak en vallen zo van het bot , echter voor 5 sterren behoren ze allemaal zo te zijn, er zaten helaas nu een aantal ribbetjes bij die hard waren. Bezorging, en extraatjes ( pepernoten en extra blikjes cola gratis ) dikke prima !! Wij zullen zeker nog is een keer bestellen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

R Maskoet
10 november 2019

Bestelling was erg gemakkelijk via de site, de bezorging was er zeer snel, binnen het half uur. Eten was erg lekker, en de extraatjes die we niet hadden besteld werden zeer gewaardeerd.

Melvin
4 november 2019

Klantgerichte service & lekker eten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Nick De fauw
3 november 2019

Super 👌🏻

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Westerink
27 oktober 2019

Vielen erg tegen. Saus die er overheen zat erg dun ook. Heb het idee dat ze zo uit de vriezer komen en effe opgewarmd worden. Voor dat geld verwacht ik iets beters,boor mij niet meer.

Tevreden klant
9 september 2019

Nette bezorging (even kort voorstellen - en vervolgens overhandigen eten). Eten was prima.

Sjoerd
18 augustus 2019
Astrid
16 augustus 2019

Top kwaliteit, goede verwerking bestelling en zeer goede en complete bezorging!!!!!

Jan Seijerlin
31 juli 2019

Uitstekende kwaliteit. Heerlijke biefstuk, lekkere saus, alles warm en vers.

Peter
21 juli 2019
Sjoerd
13 juli 2019

Al diverse keren iets besteld: altijd lekker en altijd netjes binnen de gecommuniceerde tijd bezorgd. Van harte aanbevolen!

Jaap
13 juli 2019
Mike
27 juni 2019

De eerste paar keer dat we hier besteld hadden was het eten heel lekker. De laatste paar keer blijven we toch zeggen dat het minder is geworden. Patat is vaak taai en soms de spareribs ook. Ook is het heel jammer dat er niet een optie is om alleen spareribs te bestellen. Voor de friet (of de andere optionele opties) bestellen we niet en de sla willen we er ook nooit bij. De bezorging is eigenlijk wel altijd goed. Toch denk ik dat we voorlopig af stappen van world of ribs en elders de spareribs vandaan halen.

William
14 juni 2019

Eerste keer besteld, spareribs en een angus beef cheese burger. We kunnen niet anders zeggen, dan wat was dat lekker! De bezorging daar werd je goed over geïnformeerd. 👍

R. de Weerd
1 juni 2019

Prijs kwaliteit verhouding van de sparibs is prima. ondanks dat we best ver weg wonen van world of ribs (ong. 22 km.) Word er gewoon bezorgd enkomen de ribs en de aardappels gloeiend heet op tafel. Zelf zou ik iets later tijdens het bakken de glaze over de ribs doen. Dan zijn de ribs iets minder donker en lekker sticky. Dit is de eerste keer dat ik bestel vis de eigen website van world of ribs en Wat mij erg verbaasd is dat ik via thuisbezorgd.nl wel kan kiezen welke saus ik wil, maar via de eigen site niet. Ik zeker nog een keer bestellen! Bedankt voor de service.

Bert
27 mei 2019
Jeroen
3 april 2019
Dijana
22 februari 2019

Altijd top prijs kwaliteitsverhouding! En de bezorger's altijd vriendelijk en even een praatje. Bezorgen altijd binnen de aangegeven tijd!

Bert
17 februari 2019
Agnes
10 februari 2019

zoals gewoonlijk heerlijk! goede service!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Olaf
5 februari 2019

Ja top. Warm voer, aardige bezorg dame. Spareribs iets te vet.. maar dat is mijn persoonlijke smaak. Goed geholpen na telefoontje om wat kleine boodschapjes mee te nemen gezien ik ziek was. Geen enkel probleem. Heerlijk ontspannen bedrijf. Gesproken met Yvonne (hopelijk spel ik je naam goed). 10# plus. Thanks. Olaf

RT van 't Hag
6 december 2018

- Vriendelijk personeel - Altijd perfecte spareribs - Uitgebreid pakketje met sauzen, servetjes, nette verpakking

J. Sanders-Kroeze
26 november 2018

Alles ziet er goed uit, behalve de temperatuur van de spareribs, deze zijn lauw en daardoor moeilijk van het bot te krijgen. De vorige keer dat we bestelden was 1 portie heet en 1 portie lauw, gisteren van tevoren aangeven via mail dat we de ribs graag warm eten, de bezorger zei zelfs dat ze langer in de oven gezeten hadden. Misschien dat jullie eens kunnen temperaturen?! Wij bestellen niet snel weer, alles is prima behalve de temperatuur van de spareribs

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Tol
24 november 2018

Hoge verwachtingen na het zien van de goede recenties, de wat hoge prijs was dan opzich wel in te denken, dan zal het wel erg goed zijn toch. Bestelling kwam aan was netjes verpakt en alles wat we besteld hadden zat erin. Toen kwam toch wel een teleur stelling, de spareribs waren gewoon niet lekker, zat echt geen tot weinig smaak aan. Zeker als je de buffalo met 2 pepers besteld en ze gewoon dus bijna smaakloos zijn, dan verwacht je toch wel een brandende mond of tenminste een tinteling maar gewoon niks. Ik zelf had de Texas maar hadden ze ook een andere naam kunnen geven. Het enige wat op zich prima was, was de malsheid.

van der matten
16 november 2018

perfecte ribs, vallen zo van t bot af . super snel bezorgd, vriendelijke bezorger . voor herhaling vatbaar ..

Rick
10 november 2018

Bestelling was snel geleverd, eten smaakte goed en de prijs is gunstig.

Iwan
8 oktober 2018

Mooi op tijd geleverd. Ribs waren perfect gaar, vlees viel nog net niet helemaal vanzelf van het bot af.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bert mulder
12 augustus 2018

Weer heerlijk spareribs gegeten, lekker mals met lekkere patat en mayo. Altijd genoeg zelfs nog een lekkere salade,we blijven bestellen bij jullie zijn zeer tevreden

Robert
21 juli 2018

Vond de spareribs beetje droog. Goede patat bezorging top.

Bert
3 juni 2018

Snelle levering en het smaakte zeer goed. Ook de hoeveelheid was ruim voldoende. Zeker een aanrader

R & S
1 juni 2018

Goede kwaliteit spareribs echter wordt er wel moeilijk gedaan over 1 extra bakje saus bij een besteding van 18€ terwijl we er voorheen nooit last mee hebben ervaren. #deklantiskoning

Frans de Roo
25 april 2018

Uitstekende kwaliteit prijs verhouding. Was smullen. Netjes en keurig verpakt en op tijd bezorgd..

Cadena
10 januari 2018

Helaas,ik had hoge verwachtingen van deze tent,maar voor de 2e x tegen gevallen. Spare ribs waren erg taai,daarbij zat er weinig vlees op.Op de krieltjes zat nog aardig wat zand,waardoor knarsende tanden(schil zit er nog om).Bezorging en verzorging zijn Ok.

Reactie van World of Ribs

Beste klant, wij betreuren ten zeerste dat het u niet bevallen is. wij hebben nog niet mogen vernemen dat de spareribs taai zijn daar wij er extra op letten dat deze goed gegaard zijn, wij zullen dit nogmaals controleren. De krieltjes zijn inderdaad met schil maar worden van te voren goed gewassen.

Mulder
10 december 2017

We hebben heerlijk gegeten,was super mals vlees,en de bezorging perfect en snel

bijlsma
27 oktober 2017

1e keer hier besteld lekker malse ribs en zeer snel bezorgd. zeker voor herhaling vatbaar!

Robert
25 juli 2017

Pittige sweetribs besteld maar er zat weinig tot geen smaak aan en het was totaal niet pittig. Vlees was wel zeer mals. Al eerder andere ribs besteld en die waren wel op smaak. Wederom prima en aardige bezorging.

Raymond
20 juli 2017

De hoeveelheid viel tegen en daarnaast waren de sweetribs matig gemarineerd. Heb nergens honing kunnen ontdekken. De knoflooksaus en saté saus waren lekker. De bezorging was vroeger dan aangegeven dus dat was fijn.

Tamara
18 juli 2017

Mijn bestelling was helemaal top, het eten kwam iets vroeger dan afgesproken. Dat kwam mij goed uit en het eten was goed op temperatuur. Mijn bestelling de Tennessee ribs smaakte heerlijk, de ruime portie friet en de salade waren ook super. Echt een aanrader.

Mitchell
15 juli 2017

Gisteravond World of Ribs maar eens geprobeerd en dat was een goede keuze. Heerlijke spareribs gehad en de krieltjes uit de oven smaakte verrukkelijk. Zeker vooe herhaling vatbaar. Bezorging was redelijk snel en ook de bezorger was heel klantvriendelijk.

Robert
13 juli 2017

Veel spareribslijnen geprobeerd in Lelystad. Dit is veruit de beste Spareribszaak van Lelystad. Goed gemarineerd. Supergaar. Het vlees valt bijna van t bot (zoals t hoort). De premiere valt in her niet. Evenals de andere spareribszaken van Lelystad. En nee. Ik ben geen medewerker.

van Gelder
6 juli 2017

de ribs honey/garlic was wel gaar, maar ontzettend taai en heel veel vet. Ook aan de spicy zat heel veel vet, maar was beter bereid. Ik zal een volgende keer niet meer zo snel bij jullie bestellen. Bezorging was mooi op tijd.

Reactie van World of Ribs

Geachte, onze excuses als onze ribs u niet zijn bevallen. Over het algemeen vindt men onze ribs goed en veel vlees. Wij zullen hier meer acht op slaan, en ervoor zorg dragen dat ze malser zullen zijn.

Tiny Mulder
5 juli 2017

Ondertussen al contact gehad met world of ribs was nml niet helemaal tevreden maar word goed opgepakt en daar gaat het tenslotte om

Sjaak
16 juni 2017

Heerlijk gegeten. Ik had de Smoked Jalapeno. Lekker mals en prima van smaak. Een flinke beker lekkere verse sla en krieltjes met kaas. De bbq-saus maken ze ook zelf en dat proef je.